Důležitým aspektem při zařizování koupelny jsou barvy, které mohou ovlivnit to, jak se v místnosti cítíme. Nestárnoucí stálicí v koupelnovém interiéru je bílá. Proč se těší oblibě a jak ji kombinovat?
Odpočiňte si pod širokým dešťovým proudem Rain pod sprchovou hlavicí s velkorysým průměrem 250 mm, zatímco díky úsporné funkci EcoJoy je vaše luxusní sprcha také šetrná k životnímu prostředí. Technologie omezuje průtok vody na udržitelných 9,5 litrů za minutu, aniž byste to poznali na výkonu. Čistý požitek z vody a příspěvek k udržitelnému rozvoji – ideální kombinace pro 66 % Němců, kteří hledají sprchu, která jim pomůže učinit jejich každodenní život ekologičtějším.1
„Poznejte budoucnost“. To je hlavní slogan, se kterým společnost GROHE, součást skupiny LIXIL, spustila revoluční digitální platformu GROHE X. Její součástí je velké množství informativního a inspirativního multimediálního obsahu šitého na míru obchodním partnerům a zákazníkům společnosti GROHE. Příkladem jsou instalační videa, články ze zákulisí společnosti nebo 360° zážitkové místnosti, ve kterých se návštěvníci mohou seznámit detailně s připravenými produktovými novinkami.
V online konfigurátoru navrhnete snadno a rychle některý z nejprodávanějších koupelnových radiátorů od švýcarského výrobce Zehnder. Získáte specifikaci zvoleného designu, barvy a rozměru radiátoru s příslušenstvím, objednacími čísly, technickými údaji a cenou v Excelu. Ať už pro sušení ručníků nebo pro vytápění.
Společnost Wavin, přední světový výrobce plastových potrubních systémů, přichází na trh s vylepšeným systémem odhlučněné vnitřní kanalizace Wavin AS+. Zároveň představuje nový nástroj Wavin Soundcheck, který spočítá úroveň hluku projektované vnitřní kanalizace a umožní simulovat akustiku systému v cílové montáži.
Společnost LIXIL EMENA uvádí na trh GROHE X, první digitální platformu pro svou prémiovou světovou značku GROHE. Návštěvníci platformy dostanou možnost získat individuální zážitek ze značky GROHE díky informačnímu a inspirativnímu multimediálnímu obsahu šitému na míru potřebám profesionálních obchodních partnerů a spotřebitelů.