Společnost GROHE získala ocenění „Red Dot: Sanitary Brand of the year 2019“
Mezinárodní experti udělili významné ocenění „Red Dot: Sanitary Brand of the year“ globální značce GROHE, která se věnuje výrobě sanitárního vybavení a poskytování inovativních vodních řešení.
V průběhu několika dní odborná porota zkoumala data od 8 697 společností, které se do soutěže přihlásily. Společnost GROHE okouzlila porotu díky vynikající kvalitě svého produktového designu a mimořádně ucelené komunikaci svých hodnot přes různé komunikační kanály. Kromě „Red Dot: Sanitary Brand of the year“ jsme získali i další významná ocenění Deutsche Telekom a HappyGoal v sekci „Brand“.
„Nesmírně nás těší získání tohoto prestižního ocenění pro značku GROHE a její zaměstnance ve více než 150 zemích, kteří každý den reprezentují hodnoty a jejich zkušenosti se značkou. Zároveň jsme rádi, že jsme se rozhodli vnést holistické myšlení do našich základních hodnot a výroby, abychom i v rámci sanitárního průmyslu mysleli na to, že každé naše rozhodnutí má následky, ať už pro životní prostředí nebo pro lidi,“ řekl o udělení ceny Thomas Fuhr, generální ředitel společnosti GROHE AG.
Renomovanou cenu předal do rukou společnosti GROHE před odborným publikem a zástupci jiných značek 1. listopadu 2019 sám zakladatel a výkonný ředitel ceny Red Dot Awards, Peter Zec. „Získat ocenění Red Dot Awards není snadné. Odborná porota je opravdu kritická, a před tím, než dospěje k rozhodnutí, veškerou komunikaci velmi důkladně zkoumá na základě přísných kritérií. Opatrný přístup jsme zavedli zejména u této nové sekce pro značky. Značka, která získá toto ocenění, může být právem hrdá na své zaměstnance. Jejich práce přispěla k vedoucímu postavení v komunikaci se značkou a důkazem jejich úspěchu je prezentování uceleného image značky na různých komunikačních kanálech. Jsem hrdý, že mohu vítězi předat cenu a poblahopřát mu za vynikající výsledky, které do budoucna určitě budou inspirovat i další společnosti,“ řekl zakladatel a výkonný ředitel ceny Red Dot Awards.
GROHE je součástí Mezinárodní ročenky Brand & Communication Design 2019/2020, která vychází 14. listopadu a prodává se po celém světě.
GROHE je předním světovým výrobcem sanitárního vybavení a globální značkou zaměřenou na poskytování inovativních vodních řešení. Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům ...