Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Požitek z vody přímo z kohoutku – vychutnejte si čerstvou vodu s GROHE Blue Pure

Poskytuje dokonale chutnající, ošetřenou vodu přímo z dřezové baterie. Společnost GROHE nyní na trh uvádí čtyři nové modely tohoto systému, a to s výpustí ve tvaru C, L, nebo U, a variantu s vytahovací sprškou.

Pití vody z kohoutku má mnoho výhod. Ve srovnání s pohodlím, které přináší čerstvě filtrovaná voda kdykoliv dostupná přímo z kuchyňské baterie, nedává voda z PET lahví žádný smysl. Filtr má navíc kompaktní tvar, který se snadno vejde do kuchyňské linky. Výměnou plastových lahví za filtrovanou vodu z kohoutku může každý pomoci bojovat s celosvětovým problémem plastového odpadu 1). Kromě toho se ušetří emise CO2 a spotřeba vody, které vznikají při výrobě vody balené 2). Udržitelný život nemusí znamenat kompromis, je dokonce pohodlnější: Už nikdy nebudete muset tahat těžké tašky, zbytečně pálit benzín na cestách do supermarketu v případě nečekané návštěvy nebo řešit recyklaci prázdných PET lahví. Díky zdroji vody v kuchyni je čerstvá a filtrovaná pitná voda k dispozici 24 hodin denně a sedm dní v týdnu.

1) Díky systému GROHE Blue může čtyřčlenná rodina ušetřit přibližně 800 jednorázových plastových lahví ročně: DUH 2019, http://www.duh.de/mehrweg-klimaschutz0/einweg-plastikflaschen
„Skutečná spotřeba vody při výrobě vody pitné: případ Itálie“, Journal of Environmental Management 92 (2011). „Vytvoření uhlíkové stopy výrobku pro kuchyňské systémy GROHE pro zásobování pitnou a teplou vodou“, Sebastian Schär, prof. Dr. Jutta Geldermann, Univerzita Duisburg-Essen (2021)


Nabídka filtrů GROHE se dokonale hodí nejen k baterii GROHE Blue Pure, ale především k jakékoli místní vodě. Se správným filtrem může každý zažít čistotu vody a její lahodnou chuť. Pro oblasti s měkkou vodou je řešením jednoduchá filtrace, například aktivní uhlíkový filtr GROHE. Je to nejlepší začátek pro zlepšení kvality vody, protože odstraňuje hrubé částice, jako je písek a nečistoty, a zajišťuje tak optimální kvalitu kohoutkové vody. Díky redukci nepříjemně chutnajících látek, jako je chlór, se dokonale hodí k baterii GROHE Blue Pure, která promění vodu v čistý požitek z pití.

Pro oblasti s tvrdou vodou jsou ideální filtry velikosti S, M nebo L, které se pyšní certifikací Cradle to Cradle Certified® na úrovni Bronze. V kombinaci s kuchyňským systémem GROHE Blue voda projde několika stupni filtrace, které snižují obsah nežádoucích látek a vodního kamene.

Na úplně jinou úroveň pak vodu povýší hořčíkový a zinkový filtr, také oceněný certifikací Cradle to Cradle Certified® Bronze. Přidá do každého litru vody až 35 mg hořčíku a 3 mg zinku. Filtr poskytuje tu nejlepší chuť čaje a kávy. Bezkonkurenční kombinace!

Pro zajištění nezávadnosti kohoutkové vody je vhodný filtr GROHE Blue UltraSafe. Zlepšuje kvalitu pitné vody a jde o krok dál za prostou dodávku čisté a chutné vody. Odstraňuje nejmenší částice, jako jsou mikroplasty (> 1 µm), 99,999 % bakterií a 99,5 % olova. Dokonalá volba pro aplikace, ve kterých je hygiena naprosto zásadní.

Novým členem skupiny filtračních řešení GROHE jsou reverzní osmózy. Membrána reverzní osmózy propouští molekuly vody a zastavuje bakterie a další nečistoty. Reverzní osmóza je nejpokročilejší technologie pro odstranění všech nezdravých látek z vody, jako jsou kovy, plasty, bakterie, viry a hormony. Výsledkem je dokonale čistá, pitná voda . A třešnička na dortu – mineralizační filtr reverzní osmózy dokonce přidává do vody křemičitany a hořčík. Poznejte doposud nepoznaný chuťový zážitek – přímo z vaší vodovodní baterie.

V kombinaci s vhodným filtrem GROHE Blue Pure můžete bez obav vypít sklenici čerstvé vody přímo z kuchyňské baterie.

Více informací


Grohe ČR s.r.o.
logo Grohe ČR s.r.o.

GROHE je předním světovým výrobcem sanitárního vybavení a globální značkou zaměřenou na poskytování inovativních vodních řešení. Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj. Čtyři klíčové hodnoty, které definují náš závazek poskytovat zákazníkům ...

 
 
Reklama