Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Rok 2014 byl pro Družstevní závody Dražice velmi úspěšný

Družstevní závody Dražice, tradiční český výrobce ohřívačů vody a přední dodavatel švédských tepelných čerpadel NIBE v loňském roce výrazně posílil.

Potvrzují to ekonomické výsledky včetně tržeb, které za rok 2014 stouply o 17,3 % na 1,19 mld. Kč. Provozní výsledek hospodaření (EBIT) v loňském roce překročil 170 mil. Kč a společnost prodala také historicky nejvíc tepelných čerpadel. Značka NIBE se tak zařadila mezi nejprodávanější tepelná čerpadla.

„Po ekonomické stránce pro nás byl rok 2014 mimořádně úspěšný. Zaznamenali jsme i výrazný nárůst v oblasti exportu, který meziročně činil téměř 30 %. Export se loni na našich prodejích podílel skoro 50 %. Aktuálně ohřívače vody vyvážíme kromě západní a východní Evropy také do Severní Ameriky a Asie. Soustředili jsme se rovněž na oblast investic, kde celkový objem dosáhl 33,4 mil. Kč. Většinu jsme zainvestovali do nových výrobních technologií a modernizace kotelny,“ uvádí Karel Pacourek, generální ředitel společnosti Družstevní závody Dražice, a dodává: „V letošním roce plánujeme na úspěchy navázat a rozšířit sortiment výrobků. Už v květnu dáme do výroby novou generaci elektrických ohřívačů vody s elektronickou regulací OKHE SMART. Oproti předchozí verzi bude tento typ bojleru sledovat spotřebu vody podle zvyků uživatelů a na základě zaznamenaných údajů pak dokáže ohřívat vodu v momentech, kdy ji majitel opravdu potřebuje, a v takovém množství, kolik jí potřebuje. Kromě toho, že budou inteligentní, budou dosahovat energetické třídy B. V této třídě nebude mít elektrický bojler OKHE SMART na trhu žádnou konkurenci.

DRUŽSTEVNÍ ZÁVODY DRAŽICE - strojírna, s. r. o.
logo DRUŽSTEVNÍ ZÁVODY DRAŽICE - strojírna, s. r. o.

Značka DZ Dražice, která existuje již od roku 1956, je Vaší zárukou kvality, výkonu a hodnoty ohřívače vody. Základem filosofie společnosti DZ Dražice je spokojenost zákazníků s našimi ohřívači vody. Právě tato spokojenost patří mezi hlavní důvody věrnosti ...

 
 
Reklama